13 Ekim 2009 Salı

GÖNÜLDAŞIM


Gönüldaşım


Seni ben yitip giden gençliğimin içindeki sevgi çimlerinde oturtturdum.
Seni ben yüreğimin yangınlarında ısıttım.
Seni ben hoşgörünün, umudun, coşkunun içinde buldum,
Seni ben sıcacık bir dostlukla sevgi arasındaki köprüde buldum.
Seni ben denizin dalgalarında, kumsaldaki ayak izinde buldum,
Seni ben şairce sözlerinin içindeki gizde buldum.
Seni ben yüreğinin içindeki ilahi güçte buldum.
Seni ben kıskanmakla güvenmek arasındaki ikilemde gezerken buldum.
Seni ben dürüstlükte,saygıda,umutta buldum.
Seni ben yerlerdeki hazan yapraklarını toplarken buldum.
Seni ben gecenin karanlığında yüreğimde buldum.
Seni ben içimdeki gözyaşımda buldum.
Seni ben çocuklar gibi oynarken karşımda buldum.
Seni ben gökte ararken yerde buldum.
İyi ki varsın, yüreğime hoş geldin.


Serap HOCA

Hiç yorum yok: