15 Haziran 2007 Cuma

SENİ SEVİYORUM


Seni seviyorum

Ne güzel şey seni seviyorum diyebilmek sana
Sevdiğini söyleyebilmek ne güzel...
Her zaman, gece gündüz, her saniye
SENİ SEVİYORUM
SENİ SEVİYORUM
SEVİYORUM SENİ
Diyebilmek ne güzel..

Çünküsü yok, nedeni yok sevmenin
Zamanı hiç yok,
Dakikalar zaman üstü...
Sessiz bir gecenin kucağında
Yağmurlar vuruyor pencereme,
sevgin vuruyor kalbimin kıyılarına
gecenin bu sinir bozucu sensizliğinde,özlemin hep içimde..
SENİ SEVİYORUM

Sesini duymak istiyorum aslında uyumadan önce,
Sabahlara kadar konuşmak istiyorum senle ,
Aynı düşlere uyumak sonra
Ve uyanmak aynı güneşe
SENİ SEVİYORUM

Daha bir güzelleştim son günlerde
Gözlerimin içi parlıyor
Kabına sığdıramıyorum aşkı.
Gülmek geliyor içimden
Sokaklarda koşar adım yürümek
Tanıdık, tanımadık herkese selam vermek istiyorum mutluluktan
SENİ SEVİYORUM!


ben herşeyi sende seviyorum aslında SENİ SEVİYORUM! alıntı

Hiç yorum yok: