27 Nisan 2007 Cuma

BEN SENİ SENSİZ SEVDİM


BEN SENİ SENSİZ SEVDİM

Ben seni severken Sen yanımda yoktun ki!

Ben seni özlerken Sen bilmiyordun ki!

Ben seni sensiz sevdim...

Sen yokken bakışların vardı

Beynime kazınmış

Nereye baksam oradaydılar,

Ben seni sensiz sevdim..

Göremesem de, rüyamdaydın,

Sevmesen de, kalbimin derinliklerindeydin

Ve kimse seni oradan çıkaramayacak.

Sen bile!

Ben seni sensiz sevdim...

Sen olmasan da, hayalin vardı,

Sen olmasan da, şarkılar vardı;

Seni hatırlatan...

Sen olmasan da, her dakika aklımdaydın.

Ben seni sensiz sevdim...

Sen olmasan da,yıldızlar vardı,

Sen olmasan da,bulutlar vardı,

Sen olmasan da,günbatımları vardı,

Sen olmasan da,denizler vardı...

Ben seni sensiz sevdim...

Aslında sen hep vardın,

Aynı şehirde,aynı sokakta,

“Ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyorum”ama;

Ben seni sensiz sevdim...

Ne olurdu sende beni sevseydin?

Ne olurdu bu kadar gözyaşı dökmeseydim?

Ama inanıyorum ki sen uyandıracaksın beni,

Hani kıyamet koptuğunda...

Ben seni sensiz sevdim...

Neden sevdim bilmiyorum ama çok sevdim!!!

M.SAKAREİSOĞLU

14 yorum:

haylazzz dedi ki...

selam arkadaşlar bende semra adında bir kız seviyorum ismim ayhan TUNAHAN ellerine saglık çok güzel olmuş kardeşim

esmer dedi ki...

bende semra adında birini seviyorum .çok güzel yapmışsın.seninle yazışmakta isterim.

peteda dedi ki...

slm arkadaşlar ben osman bende semra adında bir kız seviyorum cok güzel olmuş kardeş...

peteda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

slm semra çok şanslı olmalı senin gib,i biri var nese bye kib

sevgi dedi ki...

sana mesajım geldimi bilmiyorum ama daha öncede mesaj atmıştım adım semra siten çok hoş bayıldım bu siteyi isim olarak bile olsa haketmek çok hoş

Adsız dedi ki...

böyle güzel bir sevgiyi umarım hakediyordur mutluluklar

Adsız dedi ki...

ben hakkınızda daha fazla bilgi edinmek isterim en azından bu semra ile birlikte misiniz yoksa ayrımı bunu çok merak ediyorum

Adsız dedi ki...

hepiniz selam benim bi adımdı, bütün bu şiirleri ifadelerini çok etkileniyorum,çünkü benim özel hayatım yaşadığımdı neden bukadar semra isminidir neden başka isimleri kullanmıyorlarda.. lütfen çok merak ediyorum bana cevap yazarsanız memnum olurum

Adsız dedi ki...

BENİMDE ADIM SEMRA ADIMI SEVMEZDİM TAKİ BU SİTEYİ BULANA DEK ÇOK ETKİLENDİM DOĞRUSU İYİKİDE ADIM SEMRA BENİ İSMİMLE ÇOK ONURLANDIRDINIZ HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM.MSN semiramis_76@example.com

Adsız dedi ki...

bende semra site süper elinize sağlık

Unknown dedi ki...

benim adım semra eskiden severdim şimdi sevmem çünkü adımı gelecemi hayatımı o zindan etti beni diri diri toprağa gömdü o yani öz halamınyüzünden ismimi sevmiyorum

nion_marti_bir semra aranıyor dedi ki...

merhaba ben çağlar gerçekten çok harika ve güzelbir site ben de bu güzel sözlere ve şiirlere layık bir semra arıyorum ama nedense hep ckmazlar da oluyorum

Adsız dedi ki...

ßenim adımda SemRaa ŞiirLeri Çok Beqendım Bir zamanLaR benDe öLe bi Sevdaya kEndimi KaptırmıŞtımm onun BeNı sevdıqını SanmıŞtımm Meqer 1 Kaç ayLıK SevqiSi diLerim aLLahtan Şimdi Çıktıqı KızLa mutLu oLamazZ...